Efter regn kommer mjukisbrallor

Finns inget skönare än att komma hem efter en utflykt in till stan och kulturkalaset när regnet öser ner. Ta av sig genomblöta skor och byxor, dra på sig sina gråa mjukisbyxor och ett par varma strumpor och bli helt torr igen.


Är jag synsk?

Jag, på spårvagnen på väg till Brunnsparken: Jag lovar, vi kommer träffa dom inne i Nordstan nu säkert.
Vilka tror ni inte vi får syn på precis vid ingången? Självklart. Dom.
Anaam får ryck och springer iväg, Anna skriker på Anaam och jag springer efter henne.
Feg som hon är :)
Men vi gillar dig ändå!


Jag skulle inte tro det(menat till frågan ovan). Men rätt coolt var det, iallafall. Och kul. Så får vi se hur det blir senare i veckan, jag är lite nyfiken. Men inte så mycket. Bara lite.



Jag är kär.









Kär, i dessa kläder. Gjorda av designern Lauren Moshi, som jag upptäckte idag :) Jag brukar inte bry mig om sånt. Men dessa kläder är så fina, så jag är bara tvungen! Men, självklart så finns det en hake. Priset. Ett linne kostar ca 70 dollar, typ 400 kr. Ohyes.
                       

Bara några smakprov. I love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0