En get, ingen geting.

Nu är jag röd som en kräfta. Woho! NOT.
Har spenderat cirka fem timmar på några klippor vid kära gamla Sisjön. Eller kanske inte så kära, mest gamla. Där jag alltid badade när jag var mindre.

     Jag glömde smörja in mig, lyckat Frida. Lyckat. Plus att stället var invaderat av sådär en tio tusen getingar, vilket gjorde att vi inte kunde äta något överhuvudtaget. En bulle och en Spriteburk fick offras åt dessa små ettriga plågor. Dom var överallt, usch säger jag bara. Men man får tänka positivt. Jag är knallröd och min rygg bränner efter att ha varit på en strand hela dagen och fått trängas med massa getingar samtidigt som jag har mensvärk och all mat jag tog med antagligen nu är förstörd av värmen, inklusive mitt älskade naturgodis.
     Men jag blev iallafall inte stucken!

Plus att jag var där med Anna och Anaam, jag gillar er tjejer :)

Nu senare ska jag träffa Ayrin, och så ska vi åka in till Slottskogen för att träffa klassen (eller några i den iaf). Ska bli kul det med :)

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0