Dra mig baklänges, ända in i fågelholken! Snälla?

Den här veckan är det Kulturkalas inne i stan.
Jag har varit inne där en dag. När det regnade. Och jag var inne i två timmar, ungefär.

Förra året var jag inne i stort sett varje dag. Eller varje kväll, rättare sagt. Det var tider, det. Då var man lyckligt ovetande. Och
det är nog det enda jag saknar.

2007 var ett så bra år, så mycket hände. Jag konfirmerade mig, jag slutade grundskolan, jag började gymnasiet, sommaren var så bra, hösten också. Allting tog slut och allt annat började. 2007 hände mycket.

Nu är man ett år äldre, ett år klokare, och det är inte fy skam det heller. Ett år mognare. Med fler möjligheter än någonsin. Men ändå. Jag ska börja tvåan, jag är mitt i alltihopa. Ingen start, inget slut. Det är inget riktigt speciellt med 2008. 2007 var ett speciellt år. Ta mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tyvärr kan jag inte säga att jag vet precis hur du känner. För det gör jag inte. Nu är det jag som är mitt upppe i allting, men jag är inte säker på att jag uppskattar det lika mycket som jag kanske borde...

2008-08-15 @ 00:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0