When I get to Warwick Avenue,

meet me by the entrance of the tube.
Don't think we're okay just because I'm here
You've hurt me bad, but I won't shed a tear.


Duffy är min nya idol (typ), jag lyssnar på hennes låtar 24/7. Sjunger på hennes låtar 24/7. Jag älskar dom. Särskilt Warwick Avenue. Och Serious. Och så vidare.

Iallafall spenderades gårdagskvällen i Slottskogen, tillsammans med ett antal människor från klassen som jag inte har träffat på hela sommaren. Det var så kul att träffa alla igen, saknar klassen jättemycket. Bara två veckor kvar tills vi börjar igen, dock :)

Nu ska jag ta mig en dusch, vårda om min rygg och sedan bege mig av till Ayrin för att Lala har kommit hem igen! Träffade henne en stund igår också, så kul! Har saknat henne jättemycket. Fast det kändes som om hon inte har varit borta mer än typ några dagar, när man träffade henne igen :)

Så ska vi på fotografering sen, också. Gud, vad kul det ska bli :D

Ta hand om er, puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

åh, hade velat vara med i slottsskogen men jag var inte hemma :/ var det kul? :)

2008-08-04 @ 02:30:14
URL: http://whenitblows.blogg.se/
Postat av: Frida

Aa, det var kul :) synd det, att du inte var hemma.

2008-08-04 @ 13:47:27
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0