Snowboard

Lite drygt ett dygn kvar. Jag går i väntans tider och borde börja packa eftersom jag inte kommer hinna imorgon. Fyndat skidkläder har jag iallafall, eller fyndat och fyndat. Jag fick dom jag ville ha, trots att det bara var rea på byxorna. Fast vi fick ju lite rabatt på jackan också, ändå, och mamma blev glad. Och jag slapp ha så väldigt dåligt samvete för att den ju kostade rätt mycket. Så har jag hittat en skinnväska också, på rean, som jag ska åka och köpa imorgon om den finns där, för jag fick ju ett presentkort på H&M på inte mindre än 700 kr (!) av min käre morfar. H&M som ju är en av mina favoriter. Men jag har fastnat mer och mer för Monki, bara att gå in i affären är ju en upplevelse i sig.

Där ska jag nog förbränna några av dom 1000 kr som jag fick i julklapp. Åtminstone.

Nu ska det packas för imorgon ska det ses på bio, Twilight som alla säger är så himla bra. Får hoppas det stämmer. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0