- It's the kiss of death from mr Goldfinger.

Varför kan du inte anstränga dig lite? Jag blir så trött.

Nu åker jag snart iväg till Styrsö eller liknande, för en dag i solen och ett dopp i havet. Man kan ju inte bara sitta hemma och uggla när sommarens kanske sista sommardag drar förbi. Förhoppningsvis, få lite färg också men för mitt pigment krävs det ju ungefär tre veckor av såna här dagar. Och det är ju Sverige vi lever i, right? Menmen. Man har ju en utlandsresa planerad så småningom iallafall, så allt är inte katastrof :)

Senare har jag planerat att träffa Daniel, hur nu det kommer bli. Vi vet ju hur det brukar gå när vi har planerat.
Men det är bara att be en bön att allt går som det ska, så får vi se hur läget är imorgon.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0