Ladies and gentlemen, hands down ...



Detta är gryningen på en ny tidsålder, en ny milsten i världshistorien, ett nytt gigantiskt steg för mänskligheten.


... Eller kanske inte , men nästan. Det är nämligen så att jag, Frida, har bestämt mig för att skapa en blogg!
Originellt, eller hur?
Nja.
    Men här är då tanken att den som vill ( eller blir tvingad till det av mig för att jag ska få några läsare överhuvudtaget och känna någon mening med att fortsätta ) ska kunna ta del av vad som försiggår både inuti mitt huvud och runt omkring det.

So, ladies and gentlemen. Stay tuned, and enjoy.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Blogga är bäst :)



Jag kommer läsa din blogg regelbundet, var beredd på det ;)

2008-07-02 @ 22:25:30
URL: http://jenniebus.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, okej då har jag iaf en läsare ;D

ska börja läsa din också, bara för det. ;)

2008-07-02 @ 22:31:04
Postat av: maja

kuul att du skaffat blogg :D lita på att jag kommer följa den, detta får man ju inte missa ;)

2008-07-04 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0