Lean on me, when you're not strong.

Ont i halsen och missade kören idag. Lite tråkigt, men också rätt skönt. Sjöng slut på halsen igårkväll som gjorde den värre, och jag kände att det inte var det klokaste att göra det i två dagar till när vi dessutom ska repa hela veckan. Så det fick bli såhär. Istället har jag hittat ett par mysiga vinterstövlar, rätt snygga och väldigt varma och gosiga. Din sko för 500kr, mamma betalar. Plus present till min bror som jag hoppas han tycker om och två par strumpbyxor. Minus ett, för när jag skulle testa dom så såg jag att det var hål i dom. Inte jätteroligt, kanske.

Sen är inget inplanerat under resten av dagen. Vista, ikväll, men tror inte jag orkar. Det får tiden utvisa. Nu ska jag käka godis, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0