Pappa

Bara för att det är pappa två dagar i rad. Grattis, du är världens bästa pappa och jag älskar dig något så otroligt!

Jag har börjat leka lite med photoshop igen. Och det är tacksamt när man får cred för det av någon man inte förväntar sig det av, typ Holmertz. Inte lite heller, det gjorde min dag! Mitt mästerverk läggs ut här på bloggen så småningom, när det är mer aktuellt. Om sisådär en vecka eller så.

När man får skriva av sig lite, som här på bloggen, om något som tynger en, så slutar man tänka på det lika mycket efteråt. Även om ingen annan hänger med. Men det är skönt att veta att ingen förutom jag fattar ibland (förutom mina närmaste,då. haha). Jag vet ju iallafall, och kan släppa det.

Så har jag även fått reda på att jag inte är unik. Eller jo, men mitt namn är inte. Det finns tydligen en annan Frida Ferngren också, HÄRMapa säger jag bara. Nej. Men det är lite kul. Eller inte. Jag vet inte. Faktum kvarstår, iallafall. Bara så ni vet.

Jag kan inte spela bas, heller ... Men det är väl inget problem?


- Nej, nu ska jag fortsätta på min självbiografi. Kanske äta lite Häagen-Dazs Strawberry Cheesecake-glass, som mamma köpte åt mig i lördags. Duscha. Och gå och lägga mig.

Livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0