and your mercy endureth forever

kärlek till våra konfirmander.


Tillbaka från en underbar helg ute i ingenstans med ett gäng bestående av konfirmander, hjälpledare, pastor och ungdomsledare. Allt ifrån squashracket och bensin i saftdunkar till stressuno och Elfsborgsmålvakter har man fått uppleva. Toppar, men också dalar. Mörkerkurragömma och blir nästan ihjälskrämd på kuppen. Gospelfilm och humöret blir på topp. Kortkort sagt, helgen var mys och avslutades så underbart med tjejgrupp.

Nu är det lov och jag kunde inte vara lyckligare. Nästan iallafall.



Varför är jag tvungen? Jag blir ju bara sur själv. Sur för att jag vet bättre egentligen.

Kommentarer
Postat av: johanna

riktigt trevligt hade vi.

tack för glada dagar :)

2008-10-27 @ 19:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0