Håll med om det, folk och fä.

Jag är så glad! Tacksam över mina vänner, tacksam över mitt liv. Kan inte bli bättre, känns det som just nu :)

Mysiga höstpromenader är det bästa som finns ibland. Och då ska det helst vara med Ayrin, och så ska vi prata om framtiden som vi alltid gör. Det gillar jag. Och Vista, fast jag är så extremt trött. Det är underbart ibland att bara kunna vara, lyssna och träffa sköna människor. Puss på dagen, den har varit mysig och jag är på toppenhumör.

Jag avslutar med att säga som Nationalteatern, Livet är en fest!

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag älskar också höstpromenader! :)

2008-09-15 @ 23:10:22
URL: http://whenitblows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0