Chain of fools

SceMun igår, jag gillade den. Våran klass är ändå sjukt rolig ibland. Särskilt när vi ska sitta och spåna idéer tillsammans. Intensivveckor, ta mig tillbaka <3

Idag gillade jag inte riktigt lika mycket. Illa, illa, när man försöker undvika någon och det misslyckas katastrofalt. Ännu värre när personen ifråga är klassföreståndare och har tillgång till hela vår skolgång på datorn (inklusive närvaron). Pinsamt värre.

Iallafall är det nu helg, äntligen. Träffa några tjejor ikväll, några underbara sådana och imorgon bitti blir det änna läger för hela slanten. Strandgården. Det blir mys!

En annan tanke som har slagit mig är att nästa vecka ligger inte mindre än två av mina vänner på operationsbordet. Lite hemskt sådär, om något inte skulle gå som det borde. Men jag skänker extra många tankar till er, mina änglar.

Sen så vet jag inte riktigt vad som händer. Ibland är jag så säker, men ibland undrar jag. Det är inte lätt, speciellt inte
när det är svårt. Just nu är jag säker men jag känner mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0