What goes around comes around.

Idag är en seeeeeeeeg dag.

Kreta var underbart, alldeles för underbart. Matte, Naturkunskap, Gemu, Arrko, Inså, allting sköljde över mig som en kall våg igår eftermiddag. Hemskt, att en vecka av njutning inte kan njutas av utan att resultera i fem veckor av obarmhärtigt slit för att komma ikapp. Och jag som var skoltrött redan innan.

Tur då att det finns diverse guldkorn i tillvaron som gör mörkret mindre mörkt. Ett av dom är min trehundragrams chokladkaka från Milka som jag köpte på flygplatsen i Chania i förrgår. Utan den vet jag inte vad jag hade tagit mig till.

Take care, mina vänner. Take care.

Kommentarer
Postat av: Elin

yes, den är bäst =)

2008-09-07 @ 11:24:38
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0