I don't wanna dream about, all the things that never were

Circus, I love it.
Britneys album, like it or not, men jag älskar det. Partylåtar på högsta nivå, blandat med halvlugna låtar med underbar text som man känner igen sig i totalt. Iallafall jag. Inga mesiga popklyschor här, inte.
Trots att det är Britney vi pratar om.
Gårdagskvällen spenderades i Lindome, ca 100m från Johanneskyrkan där det var ungdomsmöte. Men där var inte jag. Jag var hos Oshedhe, vi överraskade henne, hon fyllde arton och trodde dom skulle ha vuxenkalas igår. Men icke, för när hon kom hem hade vi alla gömt oss bakom soffan i vardagsrummet, surprise! Det var jättekul och vi fick så sjukt god mat, jag var proppmätt hela kvällen. Buzz blev det också, såklart, kärlek.
Nu kommer snart Levi hem till mig, underbart!
Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Levi! avundsjuk

2009-04-19 @ 01:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0