Love isn't always on time

Huvudvärk.
Ingen företagsekonomi idag, tack och lov. Skolan ger mig bara ångest. Jag vill bara sluta och ge mig ut i världen, alternativt hitta ett bra jobb med bra lön och jobba sönder. Eller inte. Inte just nu. Fast det hade inte varit fel.
Planerna inför sommaren håller på att ta form, iallafall. man får hoppas på det bästa och kanske, kanske, blir det inget Hönö, men dock en massa klirr i kassan. Svårt val, fast inte jätte. En månad i ett grannland, och nästan en hel sommar ute på Björkö är ju inte helt fel heller och möjligen någon restresa i Augusti? Kanske gospel också, eller Non Stop, jag tror på sommaren.
Har lite att se fram emot, iallafall :) Så länge det löser sig med pengarna är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Maja

HÖNÖ!

2009-04-14 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0