Kalle Stropp och Grodan Boll

Kul att alla som söker på Slaget om innerstan på google hamnar på min blogg. Tjugo unika besökare idag, jämfört med gårdagens två. Tio gånger mer med andra ord. Positivt, hoppas jag!


Dagen har varit bra på många sätt. Härligt väder också, wunderbart! Förutom att vi inte vann klackpokalen, på grund av minuspoängen vi fick. Inte helt okej måste jag säga.

Men snart är det helg och jag längtar. Alldeles perfekt, fast innan dess väntar en möjlig engelskadiskussion och ett gehörsprov. Fast jag tror det går bra. Det löser sig alltid på något sätt.

Min hals gör fortfarande ont, och jag måste säga att det är dubbelt så jobbigt med halsont när inte halstabletter hjälper. För det är ju ingen infektion jag har. Snarare sår. Meeeeeeenmen, nu hör jag att sängen ropar på mig så jag får väl ta och pallra mig härifrån. G'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0