I've been thinking about you

Mitt nya schema ligger uppe på internet nu, och jag måste säga att det ser ganska lovande ut. Eftersom det är en del kurser jag har tagit bort för att jag har läst för mycket poäng, så har jag nu två enorma sovmorgnar och i princip bara musikämnen, förutom svenska, engelska och gympa, religion på höstterminen och naturkunskap på vårterminen. Så extremt skönt, och jag ser faktiskt lite fram emot skolan nu. Även om lovet kunde varit mycket längre.

Jag har förresten något som jag måste bestämma mig för, tills på måndag eller antagligen på söndag. Jag tror jag vet hur jag ska göra, men behöver bara fundera några extra gånger först :)

David åker till London imornbitti, jag vill också. Men jag ska jobba, jag vill inte. Men det ger pengar, så. Såhär trött är jag nu, tror att det är en ganska bra idé att gå och lägga sig och sova.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Oshiz

natti natti :3

2009-08-04 @ 10:53:31
Postat av: Lotta

jag har också sett det nya schemat, det står att jag ska ha kulturhistoria :S det kan väl inte stämma? Jag tycker schemat ser lite rörigt ut. Puss :)

2009-08-05 @ 15:14:23
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0