do they know it's christmas time, at all?

Jag är mätt. Proppmätt. Fortfarande.

Imorse var min familj på en jättefin gammaldags restaurang vid Rådasjön och åt julbord. Jag brukar inte tycka om julbord, brukar mest äta gröt. Men det här var helt underbart. Fisk, kallskuret, varmrätter, efterrätter och ett gigantiskt godisbord gör att jag inte behövt äta något mer under hela dan.

Sedan åkte jag och mamma direkt in till stan för att julhandla, har fixat presenter till hela famlijen nu, känns skönt. Dessutom en potentiell balklänning på rea; inte som jag tänkt mig att min balklänning ska se ut, men billigt och bra inför våren som kommer vara ett helvete för min ekonomi. Heh. Den är riktigt söt också!

Fika på Ahlströms blev det, där jag trots julbordet fick ner en liten kanelbulle, och vi har köpt massa nya notböcker på Procura. Jag blev helt lyrisk när vi gick in där. Så mycket noter! Synd att jag inte kan spela jazz. Eller klassiskt. Men en duettbok, en disneybok och tre julböcker blev det iallafall. Jag är glad!!!


Sedan började det snöa, och inte lite heller. Nu är det dan före dan före dopparedan och jag känner det i hela kroppen. Lovely!



Kommentarer
Postat av: Maja

åh! procura. anton pratar om det hela tiden. jag vill dit!

2009-12-22 @ 23:35:13
URL: http://majalideck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0