you are my sweetest downfall

New Moon är helt klart överskattad. Visst, den var ganska bra, men jag förstår inte hypen runt den. Precis som med första filmen. Jag ser inte riktigt storheten. Det är ingen film som sätter sig på minnet, direkt, och slutet var kasst. Det var en sån film där man inte riktigt fattar att hela filmen har gått, och så plötsligt blir det en svart ruta och eftertexterna börjar. Så blir man lite snopen och tänker: Var det allt? Ungefär som någon av dom nya Bondfilmerna, jag kommer inte ihåg vilken men det var samma sak där. Det är som om filmen inte uppfyllt ens förväntningar än och man sitter och väntar på att dom ska uppfyllas. Fast dom hinner aldrig göra det innan det är slut.




Menmen. Idag blir det plugg, plugg, plugg, Luciaglitterköp och sedan ska jag på barnkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0