Don't go wasting your emotions

Snälla. Segaste dagen på länge, vet inte riktigt vad det är med mig, har varit både psykiskt och fysiskt utmattad hela dan, känns inte så bra. Det är inte ens dags än, liksom. Orkade inte ens konfan som jag aldrig skippar annars. Bådar gott, heh. Jag har iallafall försökt räkna lite matte - vilket endast resulterade i enorm ångest eftersom jag inte kunde någonting så det blir plugg hela dagen imorn. Livet leker - eller inte - och jag är bekymrad över något. Något som jag inte borde vilja om jag tänker förnuftigt som jag brukar, men som jag kanske ändå vill. Tvärt emot alla principer jag har. Enkelt uttryckt. Och det skulle kunna röra om rätt mycket i tillvaron. Eller inte. Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag vill åka utomlands.
Ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0