I wanna hold 'em like they do in Texas plays

Idag har jag fått lite flashbacks.

Bland annat till sommaren 2007, efter att ha sett en bild på ostindiefararen. Den sommaren var helt underbar. Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka den. Seriöst. Allting var så lätt och roligt, även om jag gick i mina val och kval då som alltid.

Sedan, eftersom det är melodifestival idag och allt, till för ett år sedan när Emelie och Martina var här och vi spenderade många många lördagskvällar i deras mysiga lägenhet med te och Melodifestivalen, djungeltelegrafen, kärlekssnack med mera. Det var tider det, och jag vill tillbaka så sjukt mycket. Det var helt underbart.

Jag ska iallafall spela in Melodifestivalen idag eftersom jag inte kommer se den.

Ha en bra kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0