Slipping through my fingers

Hej, jag har naturkunskapsprov imorn och har haft panik inför det ett tag. Så nyss kom jag på att vi även har tre tusen engelskaglosor tills imorn bitti. Plus att jag nyss insåg att det är inte den här tisdagen vi är lediga utan nästa, och jag komer inte ha någon tid alls för något annat med tanke på att jag har matteprov om en vecka. Och så ska jag åka bort i helgen. Känns bra, eller inte ...

Tack och lov fick vi semlor i bamba. Alltid något, iallafall. Livet leker (not) och jag är sötsugen. Jag hade namnsdag igår, by the way. Jag fick choklad och en ros. Och mamma fyllde år och fick en chokladask av mig. Nu måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0