I used to think that I had the answers to everything

Skolan har börjat och det är segt, segt, segt, jag orkar inte. Men nu har jag börjat träna iallafall. Det får mig att känna mig lite duktig, åtminstone. För jag är såååå skoltrött.

Sitter och käkar toblerone och lyssnar på gamla Britney Spears-låtar typ Born to make you happy - nostalgi på hög nivå, och måste börja plugga. Yeeeah. Jag vill bara att det ska bli helg så jag kan träffa tjejerna igen och komma iväg till nimbus med mina kära konfirmander. För som det ser ut just nu så kanske jag inte kommer kunna vara med på deras konfirmation. Bajs säger jag, för jag vill ju det, så himla mycket, jag tycker ju om dom så mycket, men jag vill ju till Danmark också. Partaja lite. Skiiiit att det ska vara på samma helg och allt. Ännu ett jobbigt dilemma jag har. Love it. NOT

Nu ska jag iallafall äta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0