You change your mind like a girl changes clothes

Alla hjärtans dag är överskattat, om jag får säga det själv. kanske för att jag inte riktigt har någon att tillbringa den med - än - men dagen i sin helhet har bara varit misslyckad. Okej inte riktigt, vi har shakat loss och visat upp våra sexigaste sidor  till Katy Perry på Sportlife vilket var kul kul, har övat lovsång med Dahlquist, har varit på släktkalas och representerat familjen och därmed träffat min ögonsten Alva och en massa kusiner och kusinbarn och farbröder som jag inte har träffat på år och dar. Typ. Sen kan man ju diskutera vad som har hänt med kvällen, men det blir städning och sedan melodifestival och återseende av en kär familj, Adam har längtat efter mig sen redan innan dom åkte härifrån. Lite värmer det allt, så dagen är ju faktiskt inte helt misslyckad ändå.

Spenderas med dom man älskar ska den ju göra,

och det blir väl så till slut, iallafall.

Kommentarer
Postat av: David

It started out as a feeling

Which then grew into a hope

Which then turned into a quiet thought

Which then turned into a quiet word



en jätte bra låt. The call med regina spektor.

2009-02-14 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0