Long time gone

Blivande countrysångerska? Heh. Kanske inte. Men iallafall för en gång, låten sätter sig i huvudet som en tumör (jag läser naturkunskap och kan numera allt om tumörer - inte riktigt). Dixie Chicks är det iallafall, ett band som var jättepopulära innan frontfiguren uttalade sig om Bush. Att hon skämdes över att han var från Texas, detta var innan han hade gått in i Irak och var mycket mer omtyckt än nu... Smart, det ledde till att deras låtar bannlystes i amerikansk radio och dom var helt plötsligt inte så populära längre. Jag såg en dokumentär om detta. Den var faktiskt intressant.

Styrman Karlssons äventyr ska bli intressant också, minst sagt. Haha, och solen lyser och jag är allmänt glad. Så länge jag inte tänker på allt jag måste göra tills imorn som inte kommer bli gjort för att jag är för lat. Ohyes. Hundraprocentig närvaro kommer det iallafall bli denna veckan, jag är stolt! Heh. Första veckan på terminen och jag kommer antagligen inte hålla det så länge till. Jag, som alla andra, är så himla trött på skolan. Hoppa av hade inte varit helt fel. Fast det gör man ju inte om man inte är helt dum i huvudet. Fast tanken är frestande :) Hade vi inte haft musik i skolan hade jag avlidit. Seriöst.

Jag har btw nästan tagit över mammas laptop - därav alla Photoboothbilder. Haha. Den är ju så mycket bättre än våran andra.

Solen lyser i mina ögon och nu ska jag gå ner och se om någon har hört av sig på mobilen och sen spela Lately. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0