Ladidamtidadi

Jag är rätt tom. Lovet närmar sig med myrsteg, och jag längtar. Dagarna blir bara längre och längre, segare och segare. Och självklart eftersom vi numera slutar halv ett på torsdagar så händer allting just på torsdagseftermiddagarna. Idag hade vi världsmusikfolk från Musikhögskolan hos oss. Workshop var det också, och dom var grymma. Och nästa torsdag har vi FN-rollspel, då slutar vi inte heller halv ett. Inte förra veckan heller för då hade vi betygssnack.

Jag tror jag har kommit på vad jag vill göra efter gymnasiet. Fattar ni? Jag, Frida, har kommit på vad jag vill göra efter gymnasiet! Otroligt. Men sant.
         Jag vill resa. Resa bort, långt bort från allt och alla. Inget personligt, men jag vill göra något för mig och bara mig. Jag är så trött på att alltid anpassa mig efter andra, jag får inget utrymme själv. Jag vill klara mig själv, tänka på mig själv och ingen annan. Och komma tillbaka som en ny människa. Kanske inte. Men leva livet i ett år eller så, som reseledare eller liknande. Jag vill bara bort! Bort från kalla Sverige och uppleva saker i något exotiskt, vackert land.

(Fast jag hoppas inte att mina kära vänner som läser detta tar det personligt, haha)

Snart får jag min mens och mitt humör går upp och ner som en eka i en vågmaskinspool. Loveit! Not. By the way så gillar jag hur mitt ansiktes nyans matchar halsduken och mössan. Heh. Jag vill bli brun!


Puss!

Kommentarer
Postat av: you know who I am

hehe sorry Frida, en av dina vänner har läst ut vad du skrev ;P



Jag förstår dig! Visst är det underbart att bli borta efter studenten! Men jag kommer å sakna dig så fruktansvärt mycket :)



Börjar inte FN ROLLSPELET från onsdag till torsdag? :D Ska du va med på miglafesten?? :)



tjodeluttan lej!!! puZZ!!

2009-02-01 @ 17:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0