looking out on a vacant field

Svenskan över. Kulturhistorian över. Naturkunskap tills imorgon. Samhällsprov nästa vecka. Matte tills på måndag. Arrko tills på tisdag. Tar det aldrig slut?

Trots allt plugg har jag mått bra denna veckan. Det finns så underbara människor, och jag är tydligen kung på att dricka te enligt Ludde. Fast jag är tjej. Idag är det tjejgrupp, och det ska bli underbart. Underbart är ettt ord jag har börjat använda väldigt mycket på sistone ... Det är ett bra ord, men det tappar ju lite sin betydelse om man använder det om allt och alla. Annars är mina fingrar frusna och mina nycklar spårlöst försvunna, vi ska baka semlor till semmeldagen och jag är skeptisk till om vi någonsin kommer iväg nånstans. Men det gör vi nog. Jag saknar ingen vill jag intala mig själv. Sådär går det. Höhö, mammas dator har pajat. Den började tjuta när jag skulle sätta på den en dag. Läskigt, så nu blir det inte några bilder på ett tag. Tror jag inte iallafall.


Jag vill ha lov, nu ska jag plugga och äta godis. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0