if ever again, a greeting was sent to you

Harry Potter och White Chicks har setts hemma hos Anna nu ikväll, trevligt trevligt :) fast nu mår jag illa för vi har ätit så himla mycket. Innan käkade jag pizza med David, och ikväll har jag ätit massor med godis som jag inte ens var sugen på, tortillachips med dipp, cheese balls och massa choklad. Apelsinkrokanten är kärlek rakt igenom, men inte ens den går ner när man har ätit för mycket. En kopp te på det och jag behöver inte äta på en vecka känns det som. Usch.
typ så trött är jag nu. Godnatt! Puss.

Kommentarer
Postat av: David

Jag gillar mitt namn näms mer och mer ^^ snart komemr det bara stå "David David David David osv" ^^

2009-07-26 @ 02:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0