I've paid my dues, time after time

Ute i skärgården, äntligen. Sitter på en madrass i vardagsrummet och lyssnar på ett coverband som låter över hela hamnen. Lätt att jag inte kommer kunna sova innan dom slutar spela. Det låter ändå som om dom kunde låta hyfsat - om man stod där och lyssnade. Här hör man mest dunk och stör sig på att det blir alldeles för varmt om man skulle stänga ute ljudet genom att stänga alla fönster. Smoke on the water spelades nyss, följt av We are the champions. Riktiga coverlåtar, alltså. Så har det hållit på sen cirka halv elva.

Jag är hyfsat trött, men inte alltför slö, så jag ska nog mixtra lite med iMovie, får se om jag får ihop något kul som kan läggas upp här. Ingen idé att försöka somna ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0