most of all, my darling, when autumn leaves start to fall

godmorgon. eller nåt.

igår var jag ute på promenad, väldigt trevligt måste jag säga. fast idag har jag lite skuldkänslor. sådär som man får när man kanske har lämnat ut någon lite för mycket, även om vi i stunden hade väldigt kul åt det. jag kanske borde tänka mer på vad jag säger, ibland? eller iallafall hur jag säger det. fast personerna ifråga känner ju inte varandra, då kanske det inte spelar så stor roll. hoppas jag. fast jag har fortfarande dåligt samvete. lite.

men det löser sig nog, såsmåningom.

Kommentarer
Postat av: Maja

Men frida då, vad hände med matteus 18:7(?)? ;)

jag förstår din frustration över synten, kom hem till oss om du vill :)

2009-07-15 @ 19:43:12
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

18:15 var det väl? eller 15:18? haha, spelar kanske inte så stor roll ;p

2009-07-17 @ 21:58:56
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0