The falling leaves

Mina förhoppningar besannades, hoppas det håller i sig. Jag har nämligen en sprillans ny dator!

En laptop, en Mac. Precis som jag alltid önskat mig! Tack vare min underbara farfar. Nu är det bara jobbet och pengarna  som saknas, nästa vecka får jag nog svar :D soft,soft.



Ni dricker väl ordentligt nu när det är så varmt?
Inte jag. Jag har haft huvudvärk hela dagen.
Men jag har ätit en underbar glass i Hönöhamnen, Strawberry Cheescake, mintchoklad och mangosorbet. Kan det bli bättre? Jag längtar till Hönö så himla mycket och förhoppningsvis håller det fina vädret i sig tills dess!

Imorgon får jag äntligen träffa min lilla ögonsten Alva igen och på kvällen blir det Mölndal och sleepover-party hos mig! Love it.

Nu ska jag på tårtkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0