the fruits of summer fade

Hej och godnatt. Jag svimmar snart av trötthet. Imorn blire ONG = One Way Gospel. Kul att Tomas band heter GNO, precis tvärtom mot kören. Irrelevant jag vet, men ska man upp klockan åtta imorn (eller idag) och klockan är kvart i två och man inte har någon koll på vad man skriver så blir det lätt så.. Anyway, photoshop, I'm back on track. Typ. Check it out här.



bästa veckan på året är nu uppbokad
i kalendern och närmar sig med
stormsteg. me like.




hej och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det har inte jag tänkt på. Det måste vara ett tecken!



Hönö! (jag är inte anmäld än :S vilka datum ska du vara där? hela veckan?)

2009-06-08 @ 19:09:04
URL: http://majalidbeck.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har sagt lördag - lördag, kan ju alltid ändra sig sen om man vill sova sista natten också men det tror jag inte :P

2009-06-08 @ 23:02:35
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0