Take me through the darkness to the break of the day

Heeeeej!
Nu sitter jag här med http://glosor.eu  uppe och förhör mig själv på franskaglosorna till provet imorgon, det går inget vidare. Jag borde egentligen åka och träna så jag blir pigg, men mitt fritidskort börjar ju inte gälla förrän om tio minuter och jag behöver äta och plugga först, (låter som svepskäl haha men det är det väl inte?). Nu börjar iofs fritidskortet gälla. Meeenmen, jag ska inte åka och träna än ändå.



En sak jag tycker är kul är att fler och fler läser min blogg, nu har jag ungefär 6 - 7 läsare i genomsnitt per dag. Innan tyckte jag det var mycket med fyra liksom, så jag är nöjd :) skulle vara kul att veta vilka det är också, och jag tycker ni kan bli bättre på att kommentera! :)





cheers

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hoppas provet gick bra, ha en bra kväll:)

2009-03-03 @ 18:21:44
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Osh

ajja bajja! Lata dig inte! Du ska försöka träna min gullunge! <3

2009-03-03 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0