I say a little prayer for you

Idag har jag varit hemma från skolan, precis som igår, för att min bror är sjuk och har smittat mig. Lite, iallafall. Så idag har jag tittat på en grymt bra film, nämligen Phantom of the Opera. Ett måste för alla musikalälskare därute, helt sjukt bra musik och filmen är så himla fint gjord. Den enda nackdelen är att det är så fint väder ute och jag får dåligt samvete för att jag sitter inne framför en datorskärm. Men jag är ju faktiskt sjuk, så (nästan iallafall). Är typ frisk nu, men ändå.


Bara för att någon ringer mig tre gånger för att inte ha något vettigt att säga alls, eller för att någon smsar mig mitt i natten för att jag ska vakna, så är jag lite smått konfunderad just nu. Visserligen är det egentligen ingen big deal och jag kommer sluta tänka på det efter att det här inlägget är publicerat. Men ibland är det jobbigt att inte kunna skriva vad som helst på en blogg ^^

Inte mycket sammanhang där, inte. Men det är inte meningen, heller, nu ska jag plugga kulturhistoria och kör.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kan vara lugn... idag var det iskallt ute!

Get well soon!

2009-03-24 @ 23:06:45
URL: http://theairibreathe.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0