play that funky music, white boy

Jag är inte så bra på att uppdatera bloggen, inte på veckorna iallafall. Har jag märkt. Meeen, lite svårt att hinna med måste jag säga. Jag är ju så upptagen. Höhö. (inte ironiskt menat egentligen, tyckte bara det lät så - typ). Iallafall så har jag idag haft tjejgrupp och vi har pratat om relationer, tjejsnack är alltid lika roligt! För övrigt har jag bakat idag, och tränat igår, och nu ska jag komma igång med träningen har jag bestämt. Nu ska jag inte boka av alla pass som jag bokar upp mig på, haha, utan verkligen gå på dom. Imorn ska jag på Afro Power Dance innan kören och på söndag ska jag på Poweryoga tror jag. Najs, najs :) Förresten ska vi köra funk i ensemblen, jag ska sjunga I wish av Stevie Wonder. Me like!

Jag är en del partysugen också, får se hur det blir med det :) Nu är jag iallafall hungrig, så take care. Cheers!

Kommentarer
Postat av: Maja

du har skills på att baka alltså!

2009-03-19 @ 22:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0