But while you were doing it, it sure felt outta sight

Jag har kommit till en skrämmande insikt.

Alla mina kläder som jag hade med mig i helgen har inte kommit tillbaka. Närmare bestämt det jag hade på mig sista kvällen, mina älskade glansiga svarta strumpbyxor och mitt nya, ljusgula mönstrade assnygga linne från Ginatricot ligger fortfarande uppe på garderoben vid sängen jag sov i. Förmodligen. Det är där dom måste vara, för i väskan ligger dom inte iallafall. Och rummet var tomt när vi lämnade det. Jag blir så sur, och trött, på att jag inte kollade där uppe en sista gång, jag tänkte till och med på att jag säkert skulle glömma något däruppe men att jag skulle komma ihåg att kolla där. Fast det gick ju inte så bra. ÅH det är så himla frustrerande!

Har även fått lite smått chockerande information idag, fast ändå inte egentligen. Jag vet inte. Men vissa vänner är det bra att ha ibland, en chailatte på det!


Nu ska jag äta rabarberpaj. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0