vem är jag nu, vem var jag då?

Sömnlös natt, usch. Låg och tänkte ett tag, lyssnade på musik, och försökte sedan sova. Det gick inte överdrivet bra. Täcket och kudden var alldeles för varma och inte kunde jag ha fönstret öppet heller som jag brukar eftersom det regnade och åskade på vårat tak över altanen vilket resulterade i ett muller tio gånger så starkt som åskan ovanför. Det gick inte fort över heller.
Jag vet inte vad klockan var när det slutade. Men då öppnade jag fönstret, försökte sova men hör en maskin som står och brusar, Gud vad trött jag blev. Tror klockan var runt tre då, och jag får helt enkelt gå ut och undersöka vad det är som låter. Adams brandbil var det visst, så efter många om och men får jag av den och jag kan gå och lägga mig.
Nu ser jag ut ungefär såhär och ska fixa lite frukost hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0