and the bells were ringing out for Christmas day

Jag sov så gott inatt. Sådär så att man känner sig helt utvilad, men sängen är sådär ovanligt skön och man ändå är alldeles för trött för att någonsin resa på sig igen. Jag har drömt hela natten, också. Kommer inte ihåg om vad, men spännande var det. En underbar natt som tyvärr slutade alldeles för tidigt. Runt elva gick jag upp, men kunde legat kvar hela dan. Helt underbart.




Jag börjar så smått inse att det faktiskt snart är jul. Jag och mina vänner har planerat något jättemysigt och juligt, jag är så taggad och glad. Jag vill ha jul nu. Lussekatter, pepparkakor, adventsljusstakar,  julsånger, snö, stjärnor, röda gardiner och allt annat som hör julen till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0