barska förmaningar och klander

jag är sjukt trött. har fått för lite sömn varje natt dom senaste två veckorna. Lite jobbigt. Så jag ska gå och lägga mig ganska tidigt idag och sova så länge jag kan. det har varit en trevlig kväll som alltid med mina tjejer, pizza, skratt och snack. inte minst om soliga stränder och varma länder (där fick jag till det!). jag längtar.

nästa vecka är projektvecka och jag har skrivit ner mitt schema, ska försöka hålla det så gott det går.

imorn blir det kalas för pappa och filip. jag var inne på lagerhaus för att leta present till pappa, och jag måste bara säga att så fort jag går in där får jag en intensiv längtan att flytta hemifrån och börja inreda min egen lägenhet. jag kan vara inne där i flera timmar och bara fantisera om hur min lägenhet kommer se ut med just dessa badrumskrokar eller just den grytlappen. den är full av lite udda saker som man inte ser varje dag, lite speciella och fina saker. det här är vad jag köpte (förutom presenten till pappa och en tablettask).


detta köpte jag mest för att jag behöver ett anteckningsblock på mitt nya skrivbord och det matchar mitt rum. coolt är det också :D





är det inte underbart!? jag vet inte varför men jag älskar saker med cupcakes på. det här är ett presentpapper. jag älskar't.







Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar Lagerhaus<3

2009-11-15 @ 13:52:43
URL: http://annawinblad.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0