I wanna rock with you, all night

måste sånt här komma när man absolut inte vill? eller precis när man vill, fast det är något helt annat än det man vill? jag blir så himla trött på mig själv, också. kan jag inte fatta, liksom? jag vill släppa taget, det hade varit på tiden. minst sagt. fast ändå vill jag inte.


my life is a mess och det kommer bara sluta med att någon mår dåligt. okej, nu låter det negativare än vad det egentligen är. jag är ju så himla bra på att få saker att låta sämre än vad det faktiskt är. som igår, till exempel. men lite sanning ligger det i det. faktiskt.


sen är jag nog alldeles för bra på att tolka in saker i andras beteenden fast dom säkert inte alls tänker så som jag tror dom gör. fast ibland stämmer det ju. men inte alltid.


jag vet precis vad jag vill ha. men samtidigt vill jag inte ha det. fast innerst inne vill jag. helvete, vad allt ska vara jobbigt. jobbigt att möjligheten finns att man kanske aldrig får det. men det kan också vara så att det ligger mycket närmare än jag tror. för jag kan inte tänka mig något annat. eller det kanske jag kan. men inte just nu. så jag ska ha det. det där som jag precis vet vad jag vill ha.



shit, vad ingen kommer fatta vad det här handlar om. och det är lika bra. för jag kommer säkert ha ändrat åsikt ikväll. eller imorn. och dagen efter det. och nästa vecka. mitt huvud är i konstant förändring och det är väl så det ska vara, antar jag.

nu är min lilla klagovisa över. take care. puss

Kommentarer
Postat av: Johannes

livet är inte alltid så lätt och förutsägbart...

Men det är väl just det som gör det till livet?

...Fy vad tråkig jag låter.. Men aja^^

Kram

2009-11-16 @ 21:41:01
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0