gloria in excelsis deo, christ the lord is born

jag har ett nytt skrivbord. det skär sig något så fruktansvärt mot väggen, typ rödbrunorangt trä passar verkligen inte med kärleksört-lila väggar. men det är större än mitt förra och jag älskar det. det enda som fattas är en keyboard, nu när jag skulle kunna sitta med både datorn, skolböckerna och typ en keyboard på samma ställe. men min himla keyboard funkar inte med min mac. frustration kallas det.

frustrerad är jag också över något annat, eller det kanske inte är rätt ord. men jag känner ett sånt extremt närhetsbehov för tillfället. jag vill ha någon, här hos mig nu! jag blir galen på alla runt mig som skaffar respektive hit och dit. glad för deras skull, självklart! men jag då? var är han och varför kommer han inte snart? jag vill vara kär. jag vill trippa runt på små rosa moln. jag vill ha någon som älskar mig. som jag är trygg med. som jag kan prata om allting med. det är den bästa känslan i världen. när det går som det ska. äh, jag får väl lita på att slutar man leta så kommer det. men jag tycker det kan komma nu.



för att avsluta kan jag sammanfatta helgen lite. varit ute i ingenstans (läs: Sjömarken) och bildat massageled med främlingar, kört kuddkrig, varit med om världens bästa lägerbål (ehrm) och fått leta silverarmband i flyglar. letat pastorer i pannrum, sett flygande drakar, spelat squash och ätit geléhallon. pratat, ätit och sovit (för lite). kortfattat har det varit blandade känslor men överlag var det en grym helg med grymma människor som avslutades med ett jubileum och tårta x2.



sist men inte minst vill jag bara säga grattis till min underbara pappa på fars dag. jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Maja

åh, jag vill också vara konfaledare!

2009-11-09 @ 16:42:44
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0