I'm michael jackson. and I'm from america.

Vad ska man säga, gårdagen var klockren.

Jag gick upp tidigt, tidigt, närmare bestämt halv åtta för att bli uppplockad på bron av Johanna, Helena och Anton, sen var det tagga tagga tagga på väg mot Lager 157. Partymusik på högsta nivå för att inte låta tröttheten ta över och till slut var vi framme. tre timmar inne på lager innan det blev pizza med äckligt vatten. fynda gjorde vi också, fast så billigt var det inte. mycket pengar rök, men sjukt kul var det.

vid fem kom jag hem, död med en sprängande huvudvärk men det var bara att bita ihop, ta två alvedon och börja transformeringen. grön ögonskugga i mängder, lösögonfransar och hårspray på. just det, jag var ett träsktroll. Shrek. Fast en snyggare, smalare Shrek som hade dumpat Fiona för en snyggare, smalare, blondare brud. Nämligen Pamela Anderson.

halv sju kom en kanin, en katt och ingen mindre än the one and only Michael Jackson hem till mig och vi fixade färdigt oss, för att såsmåningom gå iväg till anna. när vi kom dit hade Marilyn Monroe, en till kanin och Thelma och Louise bland annat infunnit sig. Trevligt trevligt och det bjöds på champagne och grekiskt. Lovely. Pam och Shrek (Lala och jag) tog lite bilder och när alla som inte skulle sova över hade gått så, på något vänster, lyckades jag och Anna hamna framför min dator, framför photo booth. Vilket resulterade i 45min film som nog inte ska läggas upp här, haha. men tjena vad kul det var, hälften av tiden snackades det engelska, haha, it doesn't matter if you're black or white. det gick utför hela tiden, minst sagt, och det var rätt roligt att kolla på det idag. nej nu ångrade jag mig; det kan nog kanske komma upp lite godbitar från det här på bloggen. vi får se hur det blir. efter en liten nattpromenad så var det sängen som gällde, jag somnade nästan innan huvudet nådde kudden och sov som en prins mellan 3 och halv tolv.

såhär såg jag ut, för fler bilder checka min facebook!


tack, anna, för en underbart kul halloweenfest, kunde inte blivit bättre!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha jag diggar rubriken "I'm Michael jackson and I'm from America" hahah bästa kvällen på länge!

2009-11-02 @ 19:29:16
URL: http://annawinblad.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0