when you lose something you can't replace

jag har så sjukt mycket att göra och jag hinner inte med. på fredag har jag läxförhör på ett typ tio sidor långt häfte, svenskaprov och bokdiskussion i engelskan. jag har varken öppnat häftet eller svenskaboken än och jag har inte alls läst klart boken som ska diskuteras. ovanpå allt detta måste jag fixa iordning i mitt rum så vi kan ställa in ett nytt skrivbord, jag har ett projektarbete med en tidsplan jag inte alls håller som jag ska och till råga på allt lider jag av sömnbrist. nästa vecka ser inte mer lovande ut då jag är bortrest hela helgen, har religionsprov på tisdag och inte heller den boken har jag så mycket som öppnat. och som grädde på moset hittar jag inte mitt anteckningsblock med anteckningar från alla ämnen i. jag älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0