makes me wonder

Jag måste köpa en datorväska.

Dels för att jag ska använda min dator på ett jobb nästa vecka, men också för att jag vill kunna ta med den till skolan och använda den som anteckningsblock. Det är många som har med sig sina datorer, och jag kan tänka mig att det är mycket smidigare att ha den med sig med allt i. Så jag har kollat lite på datorväskor, men det finns inte så många snygga. Det finns massvis med snygga laptopfodral, men det är bara onödigt. Dom har ju inga handtag och det går inte att bära med sig dom smidigt.

Här är några jag hittade, som ser hyfsat bra ut. Det jag gillar är att dom inte ser ut som datorväskor, men jag vet inte vilken färg som är snyggast. Jag vet inte heller om det är något för mig. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Johannes

onenote ftw.

2009-10-20 @ 21:13:10
URL: http://pandalover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0