this is the most crazy issue ever

Tja.

Snart har halva lovet gått och jag har hunnit med massor av saker. Igår var jag, Helena, Johanna och Anton på Universeum och bilder finns på facebook. Det var riktigt kul förutom en stor besvikelse när vi insåg att vi inte fick göra slajm. Kvällen innebar Twilight, boken jag läser i engelskan, och en kopp te.

Idag har varit en otroligt givande dag. Jobbat kl 10 till typ 5 med Skapande Skola och fortbildning för lärare. Skönt folk och mycket skratt, dagen resulterade i en tomatfilm om Charlie som åkte till Spanien och träffade Carmencita. Gulligt värre. Kul var det också.

Sedan fick jag pusta ut hemma i cirkus en timma innan det var dags att gå till Louise, för att äta soppa. Extremt mysigt och vi såg en grymt bra, men udda film som hette Lars and the real girl. Skumt namn, ännu skummare omslag. Låter som någon amerikansk b-snuskkomedi eller nåt. Men det är det verkligen inte. Den handlar visserligen om en man som skaffar en docka till flickvän men han tror den är riktig. Ungefär. Man vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta, grymt bra var den iallafall och rekommenderas starkt. Här är det otroligt missvisande omslaget:

 

Något annat jag har roat mig med dom senaste dagarna är att leka lite i iMovie eftersom vi skulle använda det idag, och igårkväll fick jag idén att använda alla mina Photoboothbilder i ett bildspel. Och att göra det så kort som möjligt. Så det var bara ett test, när jag sedan hittade en låt som passade perfekt anpassade jag bilderna en del så att det passade in och det blev mycket bättre än jag hade tänkt mig. Så jag var bara tvungen att lägga upp det :) Liiiite egovarning måste jag säga, men det bjuder jag på!






haha, lite extremt. men jag tycker den är ganska rolig. faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0