it started out as a feeling, which then grew into a hope

jag har börjat inleda varje inlägg med "mysdag", "jobbig dag" och så vidare, slog det mig nyss. var i full färd att skriva "intetsägande dag", när jag kom på det. iförsig har jag hunnit med en del, köpt skor och liknande, jag älskar dom!

inatt får ni inte glömma att ställa om klockan, en extra timmes sömn får vi! känns lite meningslöst att det ligger på höstlovet, när man ändå kan sova hur länge man vill, dock. fast det finns ju folk som jobbar, också. jag har sån himla lust att köpa nya kläder, och fixa en halloweenkostym, jag och Lala har lite små idéer som vi får se vad det blir av, men grymt kommer det bli iallafall. Nu ska jag pilla lite med iMovie innan jag går och lägger mig, för att kolla igenom lite saker inför tisdag. Take care!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0