Sån här är jag och det vill jag förbli

Idag har vi haft konsert. En konsert med alla låtar vi har skrivit i Arrko. Vi hade en uppgift som gick ut på att leta upp en text, dikt eller låttext eller så, och sätta melodi och ackord på den. Jag valde en text av min kära vän Maja. Konserten gick jättebra och alla är så duktiga. Dagen till ära hade jag bakat hallongrottor, dom blev jättegoda. Nu är det bara provet i musikproduktion kvar innan lovet, eller bara och bara. Det är ett ganska stort prov, minst sagt. Så det tänkte jag ägna mig åt resten av dagen och kvällen, sitta i köket och mumsa på mina överblivna hallongrottor!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Maja

åh, vad mysigt. du gav verkligen nytt liv till den där lilla texten. när jag kommer hem blir det inspelning!

2009-10-23 @ 09:59:31
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0