det händer i estetsoffan - snart är det jul.

min nya tshirt. jag vet inte men den tilltalade mig direkt. budskapet, liksom. ekologisk bomull är det också. annars har jag idag haft två lektioner, sång och en meningslös promenad runt fässberg på gympan. jag är extremt trött och en arrkorytm behöver bli färdig idag. jag orkar inte. en barnvagn och gravidmage ska också införskaffas, eller åtminstone hittas innan imorn. det blir nog kul. natten spenderades hos älskling, mys. nu skriker magen efter mat. puss

Kommentarer
Postat av: Maja

ooh ja, underbar tshirt, underbart budskap, underbar fridafärg, underbar ekologisk bomull!

2009-09-14 @ 19:23:57
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0