river flows in you



hello! jag är inte riktigt lika pigg och glad och spontan idag som på den otroligt charmiga bilden ovan. jag mår snarare kasst med halsont och en mage som inte gör som jag vill. slipper ju orienteringen, iförsig, men jag mår ju inte bättre för det. får bara hoppas det blir bättre tills ikväll. då är det konfa och planering som gäller. jag och martin håller i lekarna med. jag vill ha glass men jag tror inte det är så bra just nu, ska sätta på en bra film och sedan fortsätta med arrkon som ska vara klar nästa vecka. hoppas ni mår bättre än mig, kram!

Kommentarer
Postat av: Maja

krya, krya, krya på dig!

vi saknade dig igår.

ses vi på fredag?

2009-09-30 @ 11:55:57
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0