got a short little span of attention

så var det tillbaka till verkligheten då. idag har jag jättemycket att göra, ska skriva färdigt mitt svenskatal, få tag på min necessär som antagligen ligger kvar i simhallen och gå på tre lektioner. sen måste jag skaffa ett nytt pass också, så snabbt som möjligt.


inom dom närmaste veckorna har jag detta att se fram emot.

  • svenska nationella-tal
  • plugga till gemuprov plus kompskiss
  • plugga till naturkunskapsprov eftersom jag missade det innan lovet
  • göra färdigt projektarbetet, det jävla projektarbetet
  • skriva klart två engelskauppgifter jag inte har lämnat in
  • göra färdigt engelskaredovisning
  • och så alla nationella prov. fast dom kan man inte plugga till

jag fattar inte vart jag ska få tid att göra allt detta. och ovanpå alltihop ska jag försöka få till ett sommarjobb. gah

Kommentarer
Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Lycka till :)

2010-04-12 @ 18:38:01
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: Maja

åh finis. macar is tha shit. tjejgrupp is da shit. riktigt bra idag, tycker jag, och jag har saknat dig också, jättemycket!!

2010-04-13 @ 21:33:37
URL: http://majalidbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0